منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 09-20-2013, 08:27 PM
قديم 09-20-2013, 08:27 PM
 
الصورة الرمزية لـ رافت
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : اى خرم يدخل فيه زبى
مشاركات : 1,760

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ رافت

الإقامة : اى خرم يدخل فيه زبى
المشاركات : 1,760
الجنس : ذكر
رافت غير متصل

افتراضي ماجى وشهوتها جزاء الرابع

الجزء الرابع
فى المدرسه
كنت احكى واميره تنصت بكل جوارحها حتى لاحظت ان انفاسها تعلو وتهبط بسرعة كبيره ..هل كانت تتخيل نفسها مكاني ؟ هل كانت تتمنى ان تكون مكانى ؟ لا ادرى هذه اول مره اتكلم معها فى الجنس فهى اول تجربة لى ولا اعتقد كمان ان اميره عندها اى تجارب سابقة فاميره صاحبتى بنت جميله من عيله كبيره ابوها دكتور فى الجامعه وامها كمان مسئوله فى الاعلام واخوها خالد شاب وسيم وراكب حته عربيه تهبل اصله فى الجامعه فى كليه سياسة واقتصاد وبصراحه انا معجبه بيه موت
المهم اميره دى بقى صاحبتى قوى الانتيم يعنى مفيش اسرار بينا قعدنا فى الفسحه وحكيت لها اللى حصل معايا يوم عيد ميلادى امبارح ......لا حظت ان اميره مركزه مع الحكايه قوى وحسيت بيها مش على بعضها كده يظهر انها اتأثرت وخصوصا لما وصفت لها زب محمود ابن الجيران قاطعتنى وقالت لى اوصفيه من تانى عايزه اعرف بالتفصيل كان شكله ايه ؟ كان ملمسه ايه ؟ طوله عرضه لونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عايزه اعرف كل حاجه ؟؟ ووصفت من تانى بس المره دى بالتفصيل قلت لها
زبه شكله حلو قوى ناعم قوى وملسمه كانك بتلمسى حرير ولونه قمحى وطوله حوالى 18 سم وله حاجه كدا من قدام لونها احمر وعرضه حوالى 3 سم وله كيس تحته فيه بيضتين وهوه واقف يجنن انتى عارفه انتى لو شفتيه ها تتجننى عليه وبينزل حاجه كدا لونها ابيض لزجه وطعمها خطير وريحتها تهبل تهبل اسمها اللبن يالهوى لو شمتيها يالهوى لو دوقتى طعمها بجد يا اميره كان نفسى تكونى معايا نفسى
اميره قالت لى انتى يا يالهوى انتى يطلع كل ده منك .. انا كنت فاكره انك عبيطه وعلى نياتك ومش عارفه حاجه بس كده بقى انتى طلعتى واو .........دا انتى حكايه
وانا اللى كنت فاكره نفسى اعرف حاجات انتى متعرفيهاش بصى شوفى ده وراحت ماده ايدها فى جيبها وطلعت كيس بلاستك وفيه منديل ورق وورتنى المنديل .. كان مبلول ورطب وقالت لى شميه كده انا اخدت المنديل منها ووضعته على انفى وشميته ..
يالهوى ايه ده يابت ايه ده ......... ثم ضحكت وقلت لها دا ؟؟
قاطعتنى وقالت انتى عارفه ايه ده ؟؟؟
قلت لها ده لبن بتاع الصبيان ريحته انا عارفاها مش ناسياها من امبارح ...وقربتها من فمى ليتذوقها لسانى وقلت لها **** طعمه يجنن دوقى كده بس بالراحه اوعى تخلصيه كله ..ههههههههههههه يجنن
بس انتى جايباه منين قالت لى ها احكيلك ...
وحكت اميره لى منين جابت اللبن ده وقالت انها امبارح المغرب مامتها خرجت واخدتها معاها وسابت اخوها نايم فى البيت لان اصحابه ها يعدوا عليه بعد المغرب علشان خارجين مع بعض . وبعد مارحنا انا وماما عند طنط سامية جارتنا فى العمارة اللى جنبنا وقعدنا عندها حوالى ربع ساعة شربنا فيها الشاى طنط سامية قالت لنا انها رايحه الاول عند الدكتور وبعدين هاتروح السوق بعد كده ماما قالت خلاص بلاش انتى تيجى معانا يا اميره ارجعى انتى البيت وانا مش ها اتاخر وخدى المفتاح معاكى اهه . انا رجعت البيت بسرعه وفتحت الباب ورحت على اوضتى وانا فى طريقى للاوضه لمحت نور اوضة خالد والباب موارب كده قربت من الاوضه بشويش وبصيت من ورا الباب لقيت خالد منزل بنطلون البيجامه ومطلع زبه وبيدعك فيه انا اتسمرت مكانى دى اول مره اشوف زب خالد اخويا ومن خوفى ليشوفنى جريت بسرعه على اوضتى وقفلت الباب ورايا بالمفتاح ونمت ع السرير وانا جسمى كله بيتنفض وحطيت ايدى على بزى ومسكت حلمة بزى ولقيت نفسى باترعش رحت قالعه هدومى كلها وبليت صابعى من بقى وحطيته على *****ى وقعدت ادعك بالراحه فى *****ى وانا اتخيل زب خالد كان نفسى فيه قوى كنت باتخيل انه بيحضنى وبيدخل زبه فى كسى غمضت عنيه وقعدت اقول نيكنى نيكنى نيكنى وبدا صوتى يعلا نيكنى قوى جسمى بدأ يرتعش جامد قوى وبدأ سيل من ماء شهوتى يملئ كسى ويفيض منه بللت اصابعى منه ووضعتها فى فمى وانا اتخيلها ماء خالد اخى وبعد لحظات هدأ جسدى لا ادرى كم مر من الوقت بعدها ولكن افقت على صوت اغلاق باب الشقه فلبست ملابسى بسرعه حتى اننى نسيت البس الكيلوت وخرجت من غرفتى ومررت على غرفت خالد فوجدت الباب مفتوح وهوه مش موجود يظهر انه خرج من شويه .وبدات ابحث فى الغرفه عن ماذا لا ادرى فلم اجد شئ وبعد قليل وجدت بجوار السرير فى السله منديل ورق فممدت يدى وسحبته فوجدته لزج ورائحته لا يخطئها انفى ابدا ثم قربته من فمى ووضعته على لسانى لاتذوقه انه فعلا ماء الرجل وفرحت جدا واسرعت الى غرفتى وخلعت جميع ملابسى من جديد
وسحبت منه القليل ووضعته على *****ى لابدأ من جديد وانا اضع هذه المره ماء خالد اخى على *****ى ويدى الاخرى ادعك بها حلمت بزى ولا ادرى كم مر من الوقت وانا اتأوه واتخيل زب خالد اخى يداعب *****ى واتلوى من الشهوى ويعلو صوتى اه .... اه .... عايزه اتناك ..... نيكنى ... نيكنى خالد ... حطه فيه ..دخل زبك فيه احوه .. احوه .... نيكنى ارجوك ....أه ...أه...أه...أه...أه...أه...أه...أه ...أه...أه...أه ...أه...أه...أه ....أف.......أح ....أف ...أح....أف ...أح....أف ...أح....أف ...أح أحوه لبنك يجنن حبيبى اى وارتعشت للمره الثانية وتتملكنى الرعشة ويفيض كسى بماء الحياه ويهدئ جسدى ..
كسى اللى تعبنى قوى يا كسى كان امبارح ها يموتنى عايز يتناك وبس لدرجه انى بكيت من الشهوه يالهوى يا لو شفتى زب خالد يالهوى يجنن كبير قوى .
علشان كده انا جبت معايا المنديل بعد لما حطيته فى كيس بلاستك .
عرفتى ده لبن مين بقى ... ده لبن خالد ... شميه كده ..
وهنا بدات اقربه من فمى واتذوقه من جديد وانا اتخيل خالد اخوها وهوه يقذف بحليبه فى فمى ووضعت المنديل داخل فمى وهى تنظر لى فى استغراب وتقولى يامجنونه انتى عملتى ايه ..فين المنديل ..
مصيته ومصيت كل الحليب اللى كان فيه واخرجته من فمى بقايا منديل فاضى وجسدى كله يرتعش ويرتعش وكأن هناك زب خالد يلعب فى كسى ويداعب اشفارى وينقبض كسى ويخرج ماء شهوتى وتهمس أميره بالقرب من اذنى وتقول يخرب عقلك انتى كانك بتتناكى يابت .ايه ده انتى نفسك تتناكى من خالد اخويا ... فنظرت لها وهمست أه ...أه ... نفسى بجد خالد ينيكنى يالهوى عليه ... زبه حلو يا أميره قولى بقى حلو مش كده انتى شفتيه يا بختك احوه عايزه اتناك ....
خلاص .. خلاص .. ها اخليه ينيكك ..
شوفى انا ها ارسم خطته ها اخليه ينيكك ماشى ههههههه بس الاول بوسى ايدى وقليلى يا ابله هههههههه ماشى ولا لاه
فقلت لها ابوس ايدك ورجلك كمان اهه اهه .. انتى عارفه يا اميره لو نجحت خطتك دى انا ممكن ابقى خدامتك طول العمر ياه معقول ممكن اتناك من خالد .
ثم قلت لها بس انتى تعرفى الحاجات دى من امته دا انا كنت مفكراكى متعرفيش حاجه خالص .
__________________
مش اى راجل يعرف يخرج منك
ااةةة ولا التنهيدة بعد الرعشه
لو نفسك فيها اان موجود
raft.sayd دة الاسكابى

والاميل
قديم 09-21-2013, 02:32 AM
قديم 09-21-2013, 02:32 AM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
مشاركات : 311

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 311
الجنس : ذكر
مازن الحنون غير متصل

افتراضي رد: ماجى وشهوتها جزاء الرابع

القصة رائعة
وجميلة للغاية
قديم 09-21-2013, 12:37 PM
قديم 09-21-2013, 12:37 PM
 
الصورة الرمزية لـ شاطى العطش
سلطان نسوانجى
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 114,749

سلطان نسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ شاطى العطش

المشاركات : 114,749
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
شاطى العطش غير متصل

افتراضي رد: ماجى وشهوتها جزاء الرابع

تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى
__________________
الاضافه الى كل امراه

ايضـــــــــــــــــــــــــا
سكاى بى ahmedsaie

قديم 01-10-2016, 12:39 PM
قديم 01-10-2016, 12:39 PM
 
الصورة الرمزية لـ العميــد
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : فى قلــوب النســاء
مشاركات : 10,306

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ العميــد

الإقامة : فى قلــوب النســاء
المشاركات : 10,306
الجنس : ذكر
العميــد غير متصل

افتراضي رد: ماجى وشهوتها جزاء الرابع

تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى
قديم 12-10-2017, 10:19 PM
قديم 12-10-2017, 10:19 PM
 
الصورة الرمزية لـ ثابت علي
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهرة
مشاركات : 915

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ ثابت علي

الإقامة : القاهرة
المشاركات : 915
الجنس : ذكر
ثابت علي غير متصل

افتراضي رد : ماجى وشهوتها جزاء الرابع

تسلم الايادي يابطل متعتني بجد
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
ماجى وشهوتها جزاء السادس رافت قصص سكس عربي 6 12-10-2017 10:28 PM
ماجى وشهوتها جزاء الخامس رافت قصص سكس عربي 3 12-10-2017 10:15 PM
ماجى وشهوتها جزاء التانى رافت قصص سكس عربي 3 01-10-2016 12:48 PM
ماجى وشهوتها جزاء التالت رافت قصص سكس عربي 3 01-10-2016 12:32 PM
ماجى وشهوتها جزاء الاول رافت قصص سكس عربي 3 01-10-2016 12:29 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
ماجد, الرابع, حسام, وشهوتها
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 03:15 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


شرموطة.تتناك.في.غياب.زوجهاسكس رشااكساس مصورةصور اغراء جامده اوىمستريس عربصوراطياز لواطافلام سكسي لي شوفاقصة نيك عذراءيصور مراته فلام سكس سريقصص سكس محارم هو واخته المطلقه site:bfchelovechek.ruرشقتك كسها في طيز الولدسكس كس نسوانجي مشعرصور شيميل اجنبي رائعكبر زبكامى واختى في رابعه قصص سكسقصص كيف جعلت زوجتي شرموطهقصص شواذ نكني•••في الباصتمسك زبره فى الباصقصصي دكاتره نساء وتواليد سكقصة نيك الهانم وإبن خالهافيديو ممحونة خليجية بالنقابقصص جنسيه بنت تغري ابوها بالمايوه site:bfchelovechek.rukaruishi megumiقصص.سكس.اناوام.مراتي.نسوانيأزبار قويةaudrey bitoni اخر صور ليهصور مثيرة يمسكها من الخلفصور سكس شرماطةناكني لوط بمزاج وروقانقصص سكس بنتي طلعت لباسهاافلام سكس خطيب وخطيبته عربيقصة رشا المتناكة مصورة كرتونقصاص نيك محرامقصص نيك بعنف وضرب واهانهناكني تحت باطي site:bfchelovechek.ruالمرةالكبيرةسكسموقع نسةانجي قصص دياثةهبه الشرموطهمنتد نسونجي نيك طيزقصص نيك مطلقات شراميطقصص نسونجي س كس ققصص نيك محارم تعودت علي نيك امي في الاتوبيس من نسونجيwww.brazzers.com big tits محارم site:bfchelovechek.ruفلم سكس فتأه بغأريهقصص سحاق كتابه فقط منتديات نسوانجى الارشيف نيك قحب وساريتةقصص سكس درس العلومفيلم سكس نجوى المربربهقصة نيك بلالقصص نيك اوضاع نيك جماعيقصص نيك بنات خبرة فى النيكقصص سكس حياتي متسلسلهبوسه ونوم معا بعض وعريانينصديقي يحب طيزيالف ليله وليله مع حبيبي نسوانجي جديدزبي كبيرقصص محارم زوجتي و طبيبة نسائيةقصص سكس ناكني 10 مرات وجعلني لوطي منيوك site:bfchelovechek.ruقصص نيك شراميط بفلوسقصص سكس نفسي أشوف بز خالتي خلتني أشوفهقصص سكس محارم عائله فوفو شوشوصور سكس نسون قوس مبلنكني فشخني انا لبوتك الواد البنوتيقصص سكس نيك بعد ألثانويةقصص نيك جماعي ترويضسكس ونيك مرات ابويعنتيل الغربية 2019 pornقصص سكس مدرب اليوغا ناك زوجتيقصص سكس نيك طيز أمل في البيتقصص سكس مع الدكتور جنس مصري معرصقصص نيك زوجة صاحبيقصه ازاي خلت جوزها ينكها في طيظهانيك بالفوطةبنات بالملابس والنظارات نسوانجىاااحدث اصدارات برازر سكس قصص نيك المدام الخبرهفون شرموطه بلدي200صورة سكسقصص سكس اغتصبها زوج الامصور سكس خول بناتيقصص سكس محارم منتديات نسوانجي الصفحاتمنتديات نسوانجي قصصنيك مخنثى قصص عربيقصص السكس الغراميةقصص فوفو شوشو سكسقصص سكس اختي مومسقصص سكس شيميل مع اختيقصص مثلي اتناك في الاسكندريةقصص سكس تبادل زوجات بنات العرب نارامراة تحكي تخيلاتها الجنسيةصور عندي سكس