منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 10-27-2016, 12:02 PM
قديم 10-27-2016, 12:02 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : لوطي
مشاركات : 55

نسوانجي نشيط

المشاركات : 55
الجنس : لوطي
باسم متناك غير متصل

افتراضي اختي متجوزة لكن شرموطة 2...دمجت

وصلنا انها شافتني وانا بتناك بالاندر وصورتني بعد كده فضلت تتناك قدامي وتغريني وتبعبصني وتلطش فيا بعد ما خلصت نيك ونضفت زبه من كسها وطيزها قالي نضف كس الشرموطة اختك هي قالتلو لا مش ليمسني ده عرص وقامت دخلت الحمام وهو وقالتلي البس بس البس البنطلون من غير اندر هتلبس البنطلون علي طيزك كده و هتيجي معايا الشقة ياعرص يامتناك خرجت كانت هي لبست هدومها والحجاب وبقيت محترمة اوي ونزلنا ركبنا روحنا الشقة عندها اول ما دخلت قعدت علي الانتريه وقلعت الحجاب وقالتلي اقعد ع الارض زي الكلب عايزة اتكلم معاك قعدت قالتلي بص بقي انت من هنا ورايح كلب وخول وهخصيك واخلي زبك ده زي قلته ميقفش ابدا تبقي مرة وكلبي وخدامي فاهم يا متناك هزيت راسي راحت مقربه مني وطراخ بالالم علي وشي رد قولتلها فاهم قالتلي ولو مش فاهم ممكن انشر الفيديو بتاعك قولتلها فاهم ياستي قالتلي شاطر دلوقتي انا هدخل جوا واخرج تكون ملط وواقف علي رجلك فاهم ياستي قلعت هدومي وفضلت مستني كتير اوي وسمعتها بتتكلم في التليفون دخلت اختي اللي بقيت ستي عليا الاوضة وعي ملط من غير هدوم جسمها جبار اول مرة اركز فيه كده بزازها مدافع حلمتها واقفة لونها بني كسها مفشوخ ومنتوف مفيهاش شعرة ختي في طيزها الجامدة الكبيرة دخلت وهي ماسكة اندر فتله. ابو رابط من الجنبين في ايدها وفضلت تحكه في كسها وطيزها جامد بعدين قالتلي افتح بوقك وحطيته في بوقي وربطته في رقبتي كتمت بوقي بيه بعدها فضلت تحسس علي طيزي وتبعبصني وجات وقفت قدامي وبركبتها المليانه طراخ في زبي وبضاني انا مقدرتش صوت بس مكتومه ومسكت بيوضي وزبي قالتلي ابعد ايدك ياعرص وضربتني علي ايدي وفضلت تضربني طراخ علي زبي وبيوضي وتقولي ولسه انا هخصيك ياكس امك وفضلت ربع ساعه بنضرب لحد ما كنت مش قادر هموت وقفت ضرب وفكيت الاندر من بوقي وضربتني جامد علي وشي لسه انا قولت هخليك مرة يا متناك يا لبوة ومسكت زبي بايدها وقالتلي ايه ده مش باين اصلا ده زمبور المرة بيكون اكبر من زبك ياعرص انا زبي وقف وهو في ايدها مديت ايدي امسك بزها ومسكته راحت ضربه ايدي قالتلي هتعمل فيها دكر ياعرص ونزلت مصيت زبي الصفير وكانت بتعضه مش بتمصه جبتهم علي طول جوا بوقها وقامت وقالتلي افتح بوقك وراحت تفه فيه اللبن اللي في بوقها قالتلي ابلع ياعرص بلعت وتاني. لمست بزازها وقفشتها جامد ضربتني قالتلي لو اتكرر تاني ولمستني اي حته في جسمي من غير ما اامرك هتتعاقب وراحت جابت حقنه وعطتني الحقنه في زبري قالتلي دي هرمونات هتخصيك هتخليه ميقفش يلا غور دلوقتي قوم البس وامشي يا عرص .
__________________
باسم بنى سويف
قديم 10-27-2016, 10:10 PM
قديم 10-27-2016, 10:10 PM
 
الصورة الرمزية لـ darw
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره
مشاركات : 575

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ darw

الإقامة : القاهره
المشاركات : 575
الجنس : ذكر
darw غير متصل

افتراضي رد : اختي متجوزة لكن شرموطة 2

لاتعليق لاتعليق
قديم 02-12-2017, 11:25 AM
قديم 02-12-2017, 11:25 AM
 
الصورة الرمزية لـ امجداحمد
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : العراق بغداد
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 3,058

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ امجداحمد

الإقامة : العراق بغداد
المشاركات : 3,058
الجنس : لوطي
أنجذب لـ : بايسكشوال
امجداحمد غير متصل

افتراضي رد : اختي متجوزة لكن شرموطة 2

حلووووووووووووووة رررررررررررروعهعاشتايدكياروعه
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
أختي متجوزة لكن شرموطة باسم متناك قصص سكس المحارم 21 05-10-2019 12:41 AM
خليت مراتي شرموطة مستشار الجنس قصص سكس عربي 1 08-06-2017 03:09 PM
sealove67 صور سكس عربي 3 06-05-2017 01:33 PM
بودي ابو زب كبي المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 01-18-2017 06:40 PM
super m صور سكس أجنبي 6 10-02-2014 02:50 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
متجوزة, اختي, شرموطة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 11:38 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


صورةسكس الاسنيفوائد لحس الكسامتع قصه نياكه للاراملمنتدى بنات نسونجي site:bfchelovechek.ruاقوى قصص السكس المصورة والمدبلجةقصه مدام تخينه سكستأديب الشراميط للخول المتناكنيك متعه قصص بنت عمي معناقصص نيك روانمص ونيك لواط 2010 متحرك site:bfchelovechek.ruسكس للكبار فقط بنات مع بنات مشهدانا وحبيبتي قصص سكس محارم صور سكس بلاك ديكقص سكس محارم خالد واخته ليليسور نسونجي.سخونةقصص سکس شواذ وسادیهصور زب عريضصور انواع الزب منتديات نسوانجي site:bfchelovechek.ruمسلسل سافيتا الجنسي الحلقة الرابعة تصوير واقعي للنيكحديث النساء عن الجنس وازباب ازواجهنصور زب للسوالبقصص سكس نسوانجى قصة نساء على نار site:bfchelovechek.ruصور خرم اطياز حوامل site:bfchelovechek.ruقصص سكس ناار نيك لايتوقف متسلسله نسوانجي محارمصور كس زوجة الشرموطهقصه من تزوجني وناكني لواطقصص ناكني بتاع المساجعرب نار سكسي جزء5قصه سكسصور سكس الأزواجقصص سكس مصوره الام الخئانه الجزو الرابعشرموطة مصريةجامدة اووووووىقصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruقصه انيك صديقه امي المحرومهصورسكس صبح site:bfchelovechek.ruصور شراميط الجزايرسكس اه اي خطيبتي ومرات اخوها نسوانجيياشرموطة قصص سكسسوادنيه نسوانجينزليهم على طيزيتنزيل افلام سكس خليجيات مراهقات جسم نار مولعصّوَرَ سِكِسِ مٌنَيَ فَيَ كِوَسِةِاقصص مصوره جميع حلقات نسوانجي سكسيه متسلسله site:bfchelovechek.ruطيزي ملتهبهصور محارم نسوانجىطيز بالكولوت صور نسوانجيقصص سكسيه تدريساصول النيكقصص سكس مكتملةومتسلسلهسكس نار فى ليله حمراءسكس ملهي ليليقصص سكس لوا طرابلسنسوان تعرض جسمهاتنزيل سكس سادية تعدب بناتقصص جنس صديقتي منتديات نسوانجيرقم 011 سالب من سوهاج 2019قصص سكس مع بنات ست اعمالقصص محارم سوريه حلبقصص سكس تدخل علا خطيبهاقصص سكس أنثى من نار مكتملةقصص سكس عاهرة تحب نيك طيزولد بنوتي ناكنى قصص سكسxnxx kim&mikافلام سكس مدرب الكارتيه الجزء السابعهذي صور زبيمص منقبات فصص سكس تحدي محارمقصص سكس شيطان العمارهقصص محارم حماتي واخت زوجتي نسوانجيقصص سكس اتقفشت وانا بنيك خطيبتي site:bfchelovechek.ruقصه دخل زبك يابابازبى واقفقصتي انا واخويا صدام نسوانجيصور سكس محارم كس خالتي العذراء قصص منيوك مصورقصة سكس مدرسه منتديات نسوانجيقصة لواط جذبته site:bfchelovechek.ruروائع سيكس موبايلقصص سكس مصوره ساخنه منتديات نسوانجيقصص سكس فايجرانيك الزوجاتعرب بالفيديو قحبة تلحس طيز عشيقهاقصة عن نيك طياز نسوان سمرصفحه المترجمة للسكس