منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 01-27-2017, 10:09 PM
قديم 01-27-2017, 10:09 PM
 
الصورة الرمزية لـ lostlove2004
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : cairo
مشاركات : 22

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ lostlove2004

الإقامة : cairo
المشاركات : 22
الجنس : ذكر
lostlove2004 غير متصل

افتراضي قصة حياتي مع الجنس

قصة حياتي مع الجنس
في البداية لست ادري كيف احكي قصتي مع الجنس والشهوة منذ صغري ولا كيف جائتني الجرأة لكي احكي قصتي اصلا .
الجزء الاول
منذ ان دخلت هذا المنتدي ( منتدي نسوانجي ) وبدأت أقرأ القصص المتنوعة من قصص سكس وقصص محارم وشاهدت أسلوب الكثير من الاعضاء في الكتابة والتميز والابداع حينها وجدت نفسي اقرر ان اكتب قصتي كما حدثت معي بالفعل ولن احلف انها حقيقية لان الحلفان في هذا الموضوع ليس مستحب ولن اقول غير انها بالفعل حدثت معي وكل ما سوف اكتبه هو حقيقي . اسف علي الاطالة في المقدمة ولكن اتمني منكم ان تلتمسو لي العذر فهذه اول مرة لي اكتب فيها ما حدث معي من افعال واوضاع جنسية .اسمي ريمو ونحن 8 اخوات 4 شباب و4 بنات انا ترتيبي بين اخواتي الرابع المهم حين عرفت الجنس كنت صغير جدا كان عمري حينها تقريبا 9 سنين حين حدثت معي اول اشياء تجعلني مهوس بالجنس بل مجنونا به ولا اقدر علي الاستغناء عنه كما تعلمون نحن في مصر كل الاطفال تحت ان تلعب لعبة عريسة وعروسة ويا لها من لعبة فهي ليست لعبة كما كنت اظنها بل هي اول مشوار الجنس وهيمفتاح حياة الشهوة والاثارة . منذ صغري وانا محبوب من البنات والحق يقال اني لست جميل ولا وسيم كما تتمني البنات ولكن ما يميزني هو اني احب الرومانسية واجيد التحدث بها مع البنات والنساء . كنت في الصف الرابع الابتدائي او الخامس لا اتذكر جيدا لاني وعدتكم ان يكون كل كلامي حقيقي وليس كذبا المهم كما قولت لكم كنت في الصف الرابع او الخامس الابتدائي حين حدث مع اول شئ من الجنس والذي غير مجري حياتي 360 درجة .كنت انا وصديقي محمود جاري نلعب لعبة عريس وعروسة مع بنتين من جيرانا واسمائهما هي
تفاحة ودي كانت عروستي انا ولون بشرتها يميل الي السمار بمعني ان لون بشرتها قمحي او طحيني ولون عيونها عسلي وعيونها واسعة لحد ما كانت متوسطة الجسم ليست رفيعة ولا طخينة وكانت بزازها صغيرة في حجم البرقوقوكانت ليست طويلة
والثانية فهي وفاء وكانت بيضاء البشرة وبزازها اكبر من بزاز تفاحة وفي نفس طول تفاحة تقريبا وكانت جميلة جدا وفي يوم طلبوا مني تفاحة ووفاء وايضا محمود ان نلعب لعبة العريس والعروسة فلقد كان بجوار منزلنا بيت اصحابه تركوه وسافروا اللي الخارج وكان باب هذا البيت من الخشب ومع الايام تهالك هذا الباب واصبح الدخول منه سهل جدا لاي احد يريد ان يدخل هذا البيت
وقالت تفاحة يلا يا ريمو نلعب لعبتنا الحلوة وندخل هذا البيت نحن الاربعة نظرت لهم ووجدت وفاء تريد انت تدخل هي كمان والكل وافق ودخلنا البيت وبحكم اني كنت صغير ولا افهم شئ عن الجنس والنيك فكنت لا اعرف ماذا افعل غير اني اخدها في حضني ونعمل نفسنا نمنا ولكن ما حدث في هذا اليوم هو ما غير حياتي كما قولت سابقا بعد ان اخدتها في حضني ونمنا مع بعض وجدت نفسي اقرب منها ومن شفايفها واضع بوسه عليها وتفاحة تنظر لي وتضحك وانا لا اعرف لما هي تضحك ولكن احببت طعم شفايفها وفضلت ابوس فيها لحد ما لاقيت زبي وقف وكنت احس بنار فيه وانا لا اعلم من اين هذه النار ولا كيف وقف زبي لهذه الدرجة ولا ايه هو السبب اللي خلاه وقف كده انا كنت صغير ولا افهم شئ في الجنس والشهوة فقلت لتفاحة اقلعي قالت لا علشان محمود ووفاء في الغرفة التانية وخايفة لاحسن حد يجي ويشوفنا قولت لها ماهما اكيد بيعملو زينا قالت لي طب روح بص عليه الاول قولت لها حاضر روحت اشوف محمود ووفاء بيعملو ايه اتسحبت براحة علشان ما يخدوش بالهم بي وانا ببص عليهم وفضلت اتسحب براحة لحد ما وصلت لباب الغرفة اللي هما فيها وشوفت منظر عمري ما انساه ابدا شوفت محمود نايم علي ضهره ووفاء نايمة عليه وهي ملط ولا يستر جسمها اي شئ وطبعا نايمين بس لان ماكنش حد فينا يعرف حاجة عن الجنس غير البوس والحضن فقط ولكن ما رايته من جسم وفاء جعل مني مجنون لجسمها فهي بيضاء كما ذكرت وجسمها يهبل وعليها طيز يااااه تجنن مع انها صغيرة ولكن طيزها اكبر من طيز تفاحةومنظرها وهي نايمة علي محمود كان يخلي العقل يطير وخلي زبي وقف اكتر والحرقان زاد اوي وانا مش عارف اعمل ايه . رجعت بسرعه لتفاحة وقولت لها علي اللي شوفتوا وقولت لها اقلعي قالت لا انا خايفة فضلت اطمن فيها ولكنها كانت مصممة انها مش هاتقلع ولكن قالت هارفع الجلابية لحد وسطي واقلع الكلوت بس لكن مش هاقلع اللبس كله قولت ماشي بس خلصي بقي قبل ما محمود ووفاء يجوا ويدخلو علينا قالت طيب ورفعت الجلابية لحد وسطها وكان لابسة كلوت او اندر لونه اسمر وانا بموت في اللون الاسمر اوي اول ما رفعت الجلابية وشوفت الاندر لاقيت نفسي عمال ابص ليها اوي وانا عيوني علي الاندر وكان شكل الاندر علي كسها يجنن قولت لها انا اللي هاقلعك الكلوت (الاندر) قالت ماشي وهي بتضحك روحت مسكت الاندر وسحبته لتحت وظهر كسها الصغير وشكل يالهوي يجنن فعلا قلعتها الاندر وقولت لها عاوز ابوس كسك لاقيتها بتبص لي مستنيتش لما توافق او ترفض وهجمت علي كسها وبوسته ولكم ان تتخيلو كم كان طعم هذا الكس الصغير وكم كانت لذته بالنسبة لطفل لا يزيد عمره عن ال9 سنوات وعندما بوست كسها لاقيتها بتقول اح ايه ده شفايفك سخنة اوي وبتلسع كسي لم اسمع كلامها وفضلت ابوس في كسها وزبي هايموتني من الحرقان اللي فيه والوجع كمان قومت من علي كسها وروحت نايم عليها وخليتها فتحت رجليها ودخلت زبي في كسها طبعا كان زبي صغير وهي كمان كسها صغير يعني مش ممكن تتفتح دا غير اننا محدش فينا كان بلغ او يعرف يعني ايه نيك المهم دخلت زبي في كسها وحسيت بنار شديدة اووووي في كسها وحرقان جامد في زبي وفضلت نايم عليها وفجأة لاقيت حد واقف علي باب الغرفة ........
وده اللي هانعرفه في الجزء التاني من ( قصة حياتي مع الجنس ) .
وارجوا منكم ان تعطوني رأيكم وفي اذا كنت اكمل قصتي مع الجنس ولا لاء وهذه هي البداية فقط ففي الاجزاء القادمة التشويق وممارسة الجنس فعلا .
قديم 01-27-2017, 11:05 PM
قديم 01-27-2017, 11:05 PM
 
الصورة الرمزية لـ THE LEGEND
Kneel & Call me BIG Daddy
الجنس : ذكر
الإقامه : UK
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 12,773

Kneel & Call me BIG Daddy
 
الصورة الرمزية لـ THE LEGEND

الإقامة : UK
المشاركات : 12,773
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
THE LEGEND غير متصل

افتراضي رد : قصة حياتي مع الجنس

بدايه موفقه ريمو
وبالتأكيد سسنتظر منك الجديد
شكرا لك عزيزي
قديم 01-28-2017, 12:30 AM
قديم 01-28-2017, 12:30 AM
 
الصورة الرمزية لـ lostlove2004
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : cairo
مشاركات : 22

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ lostlove2004

الإقامة : cairo
المشاركات : 22
الجنس : ذكر
lostlove2004 غير متصل

افتراضي رد : قصة حياتي مع الجنس

اقتباس:
الكاتب : THE LEGEND عرض المشاركة
بدايه موفقه ريمو
وبالتأكيد سسنتظر منك الجديد
شكرا لك عزيزي
شكرا اخي the legend واتمني ان تنال كتاباتي اعجاب الجميع
قديم 01-28-2017, 11:31 PM
قديم 01-28-2017, 11:31 PM
 
الصورة الرمزية لـ عصر يوم
مبدع القصص بنسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر القاهرة
مشاركات : 6,490

مبدع القصص بنسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ عصر يوم

الإقامة : مصر القاهرة
المشاركات : 6,490
الجنس : ذكر
عصر يوم غير متصل

افتراضي رد : قصة حياتي مع الجنس

تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــــــــ ادي
__________________
المبدعون دائما نجمهم ساطع
قديم 01-31-2017, 12:56 AM
قديم 01-31-2017, 12:56 AM
 
الصورة الرمزية لـ العميــد
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : فى قلــوب النســاء
مشاركات : 10,306

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ العميــد

الإقامة : فى قلــوب النســاء
المشاركات : 10,306
الجنس : ذكر
العميــد غير متصل

افتراضي رد : قصة حياتي مع الجنس

مشكوووووووووووووووووووووووووور يانجم
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
الجنس كل حياتي ...متسلسلة...حتى الجزء الثالث جنى السكسيه قصص سكس المحارم 16 10-16-2018 01:09 PM
قصه حياتي في الجنس كريم الزبير فضفضة و تجارب نسوانجي السكسيه 2 07-25-2017 10:00 AM
حياتى ادمرت بسبب الجنس - هيجان 24/7 سؤال وطالع قسم الثقافه الجنسية والإستشارات الطبية 5 07-15-2017 08:46 PM
قصة اول ممارسة الجنس في حياتي نياك الكس والطيز قصص سكس عربي 30 04-15-2017 08:24 PM
قصة حياتي مع الجنس منذ نعومة اظافري Ace-of-spades قصص سكس المحارم 14 09-04-2016 03:22 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الجنس, حياتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:08 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص سكس محارم نسونجي سلاح مرات خالي الفتاكسكس متعة وكسها تدمعقصص ورع سالب نار وموجبصور منايك يلبسو حريميكل ارشيفات صور فشخ اكساس واطياز مربربه مصريه نسوانجيسكس الام قصص مصوره مثيرهسكس فس زهرت لعمؤقصص عرب نار محدثه ومكتمله site:bfchelovechek.ruأطيازكبيرة 2019قصص سكس عربي مراتي مع أصحابيصور سكس اجنبي مربربة وبزاز.كبار قصص سكس محارم مصوره الام الحاضنه والابن متسلسله حتي الجزاء الاخير قصص نيك حوامل ممتعسكس عشاق لحس الطيزو لبن قصص سكس محارم شازة اويقصص سكس منيكة جاحدةنسوانجي زوجي مسافر بحثت عن اخرقصص امي ونيكهامتسلسله نسوانجي سكسيهقصه نسوان شارعنا الشراميط كامله الاجزاءاتعرف بفتاة شمال تمارس الجنسسكس مراهقين يتنكو ويروحو يتنكوزب حبيبي حارجدآ قصصانا عايز انيكمنتديات نسوانجي قصص سكس ولواط من الأرشيفصورسكس متحركة بورنوستارقصص ناكني النياك الخبيرقصه حريم نتف الكس بالحلاوة عشان تتناكعشرة افلام العنتيل المحلهصورمص بين قدمي شاب أثارة قصة سكس بنت اخته سلميحارس ليل نيك بنتموجب سالب القاهرةقصص نامي علي بطنك علشان معتز هينيك طيزكفيديو نيك اروع بنات site:bfchelovechek.ruأفلا م سكس يا نيهنيكمصريصور سكس رسوم عائلة الهائجةقصص سكس متسلسله رغبات النساءكيف اجرب اغتصب زوجتي موضوعصور سكس البارون ستار نسونجيصور سكس متحركة لدايمون جاكسونقصة نيك مدام قمر اح اف ايقصص سكس نسوانجي 2019نيك من سكسي أصاله سكس مصرايقصةنيك خطيب بنتبقصص سكس عربي محارم الابن وامة واختة الصعيرةعاهات سكسقصةسكس بصورة مع المعالمةالهارد سكس والمثلىسكس عربي مصري مصورة بي اعترافصورسكس انا مارتنقصص محارم امهات في الغربةقصص سكس مصوره نسونجي مدامقصص سكس انا وخالتي كاملة الاجزاءصور سكس محارم الاب وابنته منتديات نسوانجيقصة نيك وسخةصور منزليه يكس نسوانجيصورةسكس بنات تشابح بارجالقصص صور سكسيه ناريه سيديهسكس محارم مصورة اب و إبنهكوكتيل طياز صور اطياظ كبيرة متحركةقصص سحاق سكس بين العائله الواحدهقصص نيك متسلسله اسرارقصص سكس لبن بزازفيديوسكس عندي28سنةاغمض عيناي وناكني صديقه سكس site:bfchelovechek.ruعشقت خطيب ابنتى فجعلنى شرموطة الجزء السابع منتدى نسوانجيسكس نيك حتي الموتاتفشخت وتفضحتقصص جنس محارم من عدة اجزاءسوالب رجال صح site:bfchelovechek.ruقصص سكس نيك ام عدويقصة نيك جديد ثلاثي محارمطريقه توقيع في سكسقصص سكس المحارم نقاشى تجاربناكوني وحملت من الرجال محارم سكس site:bfchelovechek.ruاختي الممحونة تغار من طيز زوجتي الكبير xxx