منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

 
 
أدوات الموضوع
قديم 05-15-2017, 08:52 PM
قديم 05-15-2017, 08:52 PM
 
الصورة الرمزية لـ totocuteboy
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 93

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ totocuteboy

المشاركات : 93
الجنس : ذكر
totocuteboy غير متصل

افتراضي

[B][SIZE="4"][COLOR="Blue"]
لعنة الشحاتة
جزء أول

سعد مهندس شغال في شركة مرموقة مرتاح ماديا جدا متجوز ست جميلة جدا وسيم شكلا....

ناس كتير بتقول إن حظي فيه كتير من إسمي "سعد"
شغال في شركة مرموقة في المعادي
إنهاردة انا ومراتي بنحتفل بعيد جوازنا السابع
نزلنا انا وهي وروحنا أكبر مولات المعادي عشان تختار الهدية اللي هي عايزاها

واحنا داخلين المول, ركنا العربية برة, مرضيناش نخش الباركنج عشان هيكون زحمة
قابلنا برة شحاتة, عندها ورم ضخم في رقبتها
مراتي تقززت منها, فأنا تلقائيا قولتلها أيه القرف ده إبعدي عننا
فوجئنا الست بتحرك دراعاتها في الهوا حركة دائرية
وبتبصلي بصة شريرة جدا, وبتمتم بكلام مش مفهوم
وراحت قايلة, أي حاجة هتحصلك من إنهاردة, خليك متأكد إنك تستاهلها
وإتحولت لغراب وطارت

وانا ومراتي حرفيا هنقع في الأرض من الخوف والإستغراب
مراتي قعدت تقرأ ... وانا عمال اضرب كف علي كف وهي متشعلقة في دراعي
دخلنا جري علي المول, وقعدنا في مطعم عشان اهديها, طلبتلها عصير ليمون
مراتي علي لسانها كلمة واحدة "إنت متأكد يا سعد إننا مكناش بنتخيل؟ إضحك عليا وقولي اه"
وانا ساكت مش بتكلم
أخيرا مراتي بدأت تفك شوية, بعد ما وعدتها إننا هنسأل في الموضوع وهنشغل .... في البيت وهنروح لشيخ كمان
مراتي إختارت فستان لنفسها وجابتلي كرافتة
وإتعشينا برة
وروحنا وانا هيجان عليها جدا, نكتها طول الليل, ونمنا من التعب
صحيت الصبح حاسس بدوخة شديدة, لقيت مراتي لسة نايمة
دخلت الحمام
واقف قدام القعدة بنزل البطلون عشان أعمل حمام, واجهت صعوبة إني أبص لتحت عشان بزازي كانت حاجبة الرؤية
ايه؟!

مكنتش مصدق إللي انا شايفه, بزازي تحت الهدوم أكبر من بزاز مراتي, لدرجة إني شكيت إن ده مقلب من مراتي خلعت هدومي كلها من فوق, عشان أتصدم ببزاز كبيرة أكبر من بزاز الرقاصات
ملقتش زبري ! لقيت كس !
واقف قدام المراية في الحمام ملط, شعري الطويل, بزازي الكبيرة جدا, طيزي الكبيرة المدورة, كسي, جسمي اللي مفيهوش شعره
انا مين؟! انا بحلم.!
طلعت اجري علي الأوضة بصحي مراتي وبقولها إلحقي
وانا بقول إلحقي لاحظ إن صوتي أرفع من صوتها
مراتي نطت من السرير وهي بتصوت "إنتي مين؟!!"
انا سعد
سعد ايه إنتي مين ودخلتي هنا إزاي؟! انا هوديكي في ستين داهية
وعمالة تنادي يا سعد يا سعد الحقني
يا نادية انا سعد !! إسمعي بس
سعد ايه انتي مجنونه؟!
و....العظيم انا سعد

البواب رماني برة العمارة بالبيجامة وهو يبقولي لو قربتي تاني من البيت ده انا هنيك كسمك ! احنا سبناكي تمشي بس عشان أفتكرناكي مجنونة, الست هانم قلبها طيب !

وضعي بقي إني في الشارع, في جسم ست, بمشاعر ست, معيش أي فلوس, ولا بطاقة, ولا أي إثبات شخصية

طول النهار بلف علي رجلي بحاول افكر اعمل ايه او اروح لمين
ده غير التحرش من الرجالة كل شوية, إللي وصل لمد الأيد والبعبصة في بعض الأحيان

من التعب, نمت بليل في جنينه, وانا حاضن جسمي, ومتوقع تماما إني ممكن أصحي الاقي نفسي مغتصب
صحيت علي وش قبيح جدا ! وش انا عارفه كويس !
إنتي ايه اللي جابك هنا؟! وعايزه مني ايه!

سعدية انا اسمي "زامالا", ساحرة نوبية وانا عارفه إنك من إمبارح مش فاهم حاجة, وانا جايالك عشان أفهمك وأساعدك

لسه هبدأ أزعق فيها, لقيتها ادتني تفاحة, كنت جعان جدا فا كلتها, وسبتها تتكلم, برغم إني إتضايقت جدا من إنها نادتني باسم سعدية ده

انا ساحرة إسمي زامالا, بظهر للناس وبختبر أخلاقهم, والناس اللي بتطلع وسخة زيك, بعاقبهم, اللي حصلك ده لعنه انا رميتها عليك

لسه هقوم أضربها وامسك فيها راحت جايباني من شعري, إفتكرت إني جسمي مبقاش قوي زي الأول, انا جسمي بقي ناعم وضعيف زي أي مرة كلها أنوثة وشرمطة, جابتني من شعري وانا مستسلم وقالت
متخفش, مفيش عقاب في الدنيا دائم غير عقاب ربنا, لعنتي هتتشال من عليك لكن بشروط معينة, إنتي يا سعدية لازم تتناكي من 1000 راجل عشان اللعنة تروح, هو ده الشرط الوحيد اللي بيفك اللعنة
إبتديت اعيط, ولاحظت إن دمعتي بقت قريبة جدا ! وقولتلها طب ليه انا عملت ايه عشان كل ده؟! مش من حقك تعملي كد فيا !
قالتلي ولا كان من حقك تعاملني بالطريقة دي, عموما إنت صعبت عليا, فأنا هخدك تعيش معايا زي ناس كتير من اللي انا رميت عليهم اللعنة, هوفرلك الاكل والشرب والنومة, وتقدر كمان تتناك في المكان ده وتجيب الرجال براحتك, لحد ما توصل للرقم 1000

وصلنا البيت, فيلا في المعادي
اول لما وصلنا قابلت بنات كتير, تحس إني دخلت بيت دعارة, او نادي ليلي, كلهم لابسين عريان جدا, وشكلهم حلو اوي, وكلهم إنوثة
إبتدت تعرفني عليهم, وعرفت إن كلهم إترمت عليهم اللعنة زيي
إدتني هدومي الجديد, ووصلتني لأوضتي, الهدوم إللي إدتهالي كانت عبارة عن جيبة قصيرة جدا وضيقة جدا, وبودي حمالات مبين كل بزازي, وكيلوت فتلة وميك أب, وجزمه بكعب

لبست الهدوم وطلعت قعدت مع باقي الناس في الجنينة
إبتديت أسألهم وانا مازلت حاسس إني بحلم وهصخي في البيت
فوجئت إن في ناس كتير منهم مش عايزين يرجعوا رجالة تاني ! نسبة قليل أوي إللي لسة بتحاول !
واحدة منهم إسمها لولو "لؤي سابقا" قالتلي: عايزة ترجعي راجل ليه؟! إنتي جربتي تتناكي كست قبل كده؟! جربتي راجل يجيب لبنه جواكي؟! وجسمه يترعش وهو بيطلع كل هرموناته جوا كسك؟! جربتي تبقي في حفلة مبتخلصش 24 ساعة؟! وتقدري تنامي كل يوم مع أي راجل انتي عايزاه؟! جربتي تنامي في حضن واحدة فينا؟!

التيليفزيون كان شغال جنبنا, كنت مركز مع لولو, لكن سرحت فجأة لما سمعت في التيلفزيون "مكافأة للي يلاقي الباشمهندس سعد":99
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ
الجزء الثاني

نمت يوميها من التعب نمت حاضن نفسي في سرير مريح جدا, في الأوضة إللي الساحرة وفرتهالي في الفيلا, الساحرة اللي لحد دلوقتي بتلخبط في إسمها
الأوضة كانت مجهزة بكل حاجة, حتي لابتوب وإنترنت كانوا موجودين
ده غير الهدوم إللي ملهاش أخر, برغم إنها كلها هدوم شراميط
صحيت تاني يوم بدري عن باقي الفيلا, دخلت الحمام, وانا لسه بتلخبط كل ما اخش الحمام اجي اعملها وانا واقف الاقي مفيش حاجة تتمسك, اروح قاعد
رجع قعدت في الأوضة
قررت أفتح اللاب توب وأقرا الأخبار
الباب خبط, فتحت الباب لقيت لولو في وشي
أول لما شافتني باستني علي خدي وقالتلي صباح الخير يا قمر
إنتي أيه مصحيكي بدري يا لولو؟
انا كنت نايمة, بس صحيت علي حس قفل باب الحمام, أصل أوضتي جنب الحمام علي طول
اوه, أنا اسفة يا لولو يظهر قفلته جامد وانا مش حاسة
مش مشكلة يا سعدية, دي فرصة حلوة اوي إني صحيت بدري عشان أقعد معاكي ونتكلم علي راحتنا
دخلت السرير وهي دخلت جنبي, وطلعت اللاب توب حطيته علي حجري
عملت أكونت علي الفيس بوك جديد, ودخلت أبص علي أكونتي وانا راجل, لقيت الناس كلها عماله تكتبلي ترجع بالسلامة يا باشمهندس, ومراتي بتشير صورتي وتكتب مكافأة مجزية للي يجدني
لولو ضحكت, قالتلي إنت كان شكلك وسيم لما كنتي راجل اوي, لو كنت قابلتك وانت راجل كنت هخليك تنيكني
انا ضحكت, راحت مكملة, بس ده ميمنعش إنك مزة برضو وإنت مرة وراحت مزغزغاني في وسطي وانا ضحكت جامد جدا
قالتلي مش عايز تشوفني وانا راجل؟
قولتلها يا ريت, هو صحيح إنت بقالك ست اد ايه؟
سنة ونص,, كده بقالي سنة ونص,
خدت اللاب توب من علي حجري, وجابتلي بروفايلها
لقيت صورة راجل طويل عريض بشنب ودقن وجسمه ضخم
قولتلها طب إزاي والنبي؟ إزاي الفحل ده بقي طبق القشطة الليي نايم جنبي؟
راحت راقعة ضحكة جامده وقالتلي شوفت الزمن؟ عموما انا مرتاحة كده أكتر , إلا صحيح يا سعدية إنتي قررتي تعملي أيه؟
قولتلها لازم طبعا أرجل راجل لمراتي وشغلي
قالتلي انا ممكن أساعدك بخبرتي واقولك إزاي توصلي للعد الف بسرعة
قولتلها ياريت
قالت بصي يا ستي
رقم 1000 ده رقم كبير جدا, وإحتمال يتنقلك إمراض كتير منه, عشان كده لازم كلهم يكونوا لابسين كندومز, واقي ذكري
وبلاش تختاري الفحول, أعرف واحدة جت معانا قبل كده هنا إختارت 5 فحول في يوم واحد جالها نزيف, خصوصا إنك في الأول بتكوني عذراء وضيقه
إتخضيت من كلمة عذراء, قولتلها أيه؟! انا عندي كمان غشاء بكارة؟!
ضحكت وقالتلي ورحم كمان, إنتي لو حد ناكك من غير كندومز ممكن تحملي
روح لاطم علي وشي وقايلها يا مصيبتي السودة ! انا لو مراتي عرفت اللي انا فيه دلوقتي هترفع عليا خلع
ضحكت جامد, وكملت كلامها
بصي أسهل مكان تختاري منه خصوصا لو خجوله, هيبقي النت, خصوصا المنتديات والفيس بوك, بالذات الناس إللي بتسمي نفسها حاجات زي "زبر نار" و "الزبير" و"فحل العرب" وكده, دول بيبقي أغلبيتهم ماناكش حرمة قبل كده, وبيبقي هيموت من الهيجان فلما بيشوفك ويشوف حلاوتك بيجبهم وهو لسه بيقلع هدومه أساسا, فمبيخدوش وقت ولا بيتعبوكي معاهم, ممكن تنامي مع 10 منهم كل يوم, ومبيخلصوش ماليين النت
ابعدي عن أي حد متجوز وفوق ال 30 سنة, بيكونوا فحولتهم عاليه, فهيتعبوكي وهيخلصولك اليوم
يعني في المتوسط ممكن تتناكي من 5 ل 10 رجالة في اليوم بالمنظر ده

حسبتها لقيت إني هحتاج 4 شهور عشان اتناك من 1000 راجل, قولتلها 4 شهور كتير جدا يا لولو !! لازم العدد يقل, انا مش هسكت
ضحكت وقالتلي هتعملي ايه هتروحي تشتكي للإتش أر يعني؟ دي لعنة يا سعدية, لعنة ممكن تبقي جنة لو إستخدمتيها صح
حضنت ركبي وقعدت اعيط, راحت شداني في حضنها, حطيت وشي في صدرها واحنا في السرير وقعد اعيط جامد
لحد ما حسيت ايديها داخلة في الكيلوت بتاعي من ورا, من تحت الكومبليزون القصير اللي انا لبساه

يتبع......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ


الجزء الثالث
صباعها وهو بيلمس خرم طيزي براحة
شفايفها وهي نازلة علي شفايفي, بتمصهم, وعينيها في عيني
ايدها التانية وهي ماسكة بزازي وبتقفش فيهم
كل دي كانت أسباب كافية عشان ميبقاش عندي أي نوع من المقاومة
كل اللي طلع مني هو همسة اه ه ه ه ه
لولو قالتلي في ودني إنتي قمر اوي, خسارة ترجعي راجل
صباعها لمس خرم طيزي, وطلعته حطته في بوقي, وخلتني امصه
ورجعت تاني لطيزي, وبدأت تدخله فيها
وانا عمالة اتنهد واصوت اه اه اه يا لولو
وهي بتبوس في شفايفي ورقبتي
جيه في دماغي لمدة ثانية فكرة "احا انا مبقتش ست, لا دانا بقيت ست ليزبيان, يا فرحة مراتي بيا""
بس معداش كتير قبل ما الفكرة دي تدوب في المتعة اللي انا حاسسها
قعدنا لمدة ساعة لولو نايمة فوقيا ونازلة بوس في شفايفي وتقفيش في جسمي وانا سايح تحتيها
قلعنا كل هدومنا
نامت قدامي علي السرير, بس عكس نومتي, بقت رجلينا فوق رجل بعض, وفتحت رجلها, ودخلت رجل تحتيا ورجل فوقيا, ولزقت كسها في كسي, روحت انا تلقائيا نايم بالجنب, شفرات كسي بقت لمسة شفرات كسها
وقعدنا نتحرك وندعك اكساسنا في بعض واحنا الاتنين بنصوت من المتعة
اه اه اه اه اه ه ه ه ه ه ه يا لولو مش قادرة
وانا كمان يا سعدية ااااااااااااااااي
جاتلي الرعشة
أول رعشة ليا كست
جسمي كله بيتنفض, نفسي سريع جدا, صوابع رجلي بقفل وتفتح بحركات لا ارادية
ومحستش بنفسي بعدها غير وانا نايمة ملط في حضن لولو
صحيت من النوم, لقيت لولو هي كمان نايمة
صحيتها براحة وقولتلها يا نهار اسود يا لولو ده اول يوم كله ضاع من غير ما انام مع ولا راجل !! انا كده مش هخلص !
قالتلي مش مهم مش هتقف علي يوم
قولتلها طب ما تساعديني ادور علي اول راجل ؟ انا مش متخيل يعني ايه اتفتح دي ! انا مراتي قالتلي إنها إتوجعت يوميها !
باستني علي خدي وقالتلي متقلقيش يا قلبي هنختارلك واحد يكون علي قده
عملنا إعلان علي كريج ليست, موقع الناس اللي عايزة تتناك بتخش تكتب فيه كل مواصفات الراجل اللي هي عايزاه
انا كتبت إني عذراء, وإني عايزة راجل يكون براحة
راحت لولو قالتلي يا عبيطة ما أي راجل مصري هيقرا الكلام ده هيقولك انا وهيبعتلك
إكتبي حاجة أصعب شوية, إكتبي إنك عايزة راجل يكون سليف مثلا, عبد عندك, ومتقوليش إنك عذراء, ولما ييجي إتحكمي إنتي فيه خليه ينيكك براحة
واحنا قاعدين بنفكر, الباب خبط
لولو قامت تفتح لقينا بنت قمحاوية, قصيرة, جسمها مدملك وشعرها إسود طويل, لابسة بنطلون ليجنز وتي شرت ضيقة مبينة بزازها, وماسكة صينية عليها 3 كوبايات نيسكافيه
اول ما لولو شافتها قالتلها سامية إزيك بس حسيت لولو مش مرتاحة وهي بتقولها
سامية قالت انا سمعت صوتكوا قولت اجي نشرب النيسكافيه مع بعض
قولتلها من وانا قاعدة علي السرير ايوه اكيد اتفضلي
دخلت سامية وقعدت جنبنا علي السرير
سامية اول لما شافت الإعلان علي الشاشة, قالت ايه ده؟ اول راجل؟ يا قلبيييييي وراحت حاضنة راسي
سرحت لجزء من الثانية في نقطتين
اول نقطة إني في عقلي نفسه وانا بفكر بقيت بستخدم صيغة المؤنث في الكلام عن نفسي
تاني نقطة إني محستش إن حركة سامية سخيفة أو ضيقتني لما قالت يا قلبي وحضتنتي اكني طفل أو بنت دلوعة
هو أيه إللي بيحصلي؟
فوقت من السرحان لما سامية قالت للولو طب ما لو هي خايفة من أول راجل ما بلاش أصلا تدور علي لنت؟ ماحنا ممكن نرشحلها راجل سهل من الرجالة الكتير اللي نمنا معاها؟ ولا انتي يا لولو مبتحبيش المشاركة , وراحت غمزالها بإستفزاز
لولو قالتلها لا طبعا دانا ادي سعدية عنيا ! بس انا مش فاكرة حد معين كان كده ولو فاكرة مش عارفه هوصلهم تاني ازاي
سامية قالت لا الطلعة دي عليا, عندي ليكي راجل بتاعه بيقف ويجيبهم لما تسلمي عليه بالايد, ده مش هيتعبك خالص وزبره صغير, وشكله حلو يعني مش هتقرفي
قولتلها بجد يا سامية؟
قالتلي ايوه يا قلبي, والمفاجأة إنه عايز يشوفني إنهاردة وكان جي قدام الفيلا ومعاه هدية, إطلعي معايا أعرفك عليه, بس متتخضيش من شكله لإنه ضخم حبتين, هو شكل من برة بس
لمحت لولو من ورا سامية بتهزلي راسها إني موافقش, بس إتكسفت, ووافقت
ومحستش بنفسي بعدها غير وانا واقفه قدام الدولاب مفتوح قدامي, وسامية علي يميني, ولولو علي شمالي, بينقولي هلبس ايه وانا نازله معاها
إختارولي فستان أحمر قصير اوي لحد بداية فخادي, وجزمة سوده بكعب مربوطة بشرايط لحد الركبة, وغوايش طخينة مدورة, وحلق مدور علي شكل حلقة طخينة
ونعكشولي شعري خلوه كيرلي
بصيت علي نفسي في المراية, لحمي الأبيض كله باين في الهدوم, وشكلي زي نجوم السينما
حضنتني لولو قالتلي دانتي بقيت مزة اوووي اكتر من الأول كمان
ومسكت خدودي سامية وقالتلي يا كوكو وباستني بوسة علي شفايفي
ونزلنا من الأوضة..
يتبع...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ


(الجزءالرابع)




اول لما طلعنا من الفيلا, لقينا راجل ضخم, عضلاته كلها كبيره, دقنه كبيره جدا, وشكله فحل اوي, تحس إن هرمونات الرجولة طايرة حواليه, بصيت لسامية بصة معناها "أنتي بتهزري؟!" سامية زقتني في ضهري زقة خفيفة بمعنى يلا متتكسفيش
لولو كان شكلها متوتر جدا وبتبصلي بصات عتاب إني وافقت, أكنها عايزه تقولي إن سامية بتحب المقالب
بس الوقت إتأخر, الراجل شافنا وجيه نحيتنا, أول لما وقف قدامنا راح موطي علي سامية وباسها, شفايفه الضخمة حضنت شفايفها, وأيديه الضخمة أوي لفت حوالين وسطها
أنا سخنت من المنظر, لدرجة إن وشي إحمر, مع إني من المفروض أكون مرعوبة من المقلب ده, لإن حد بالرجولة والفحولة دي هو اللي هيفتحني, لكن منظره وهو حاضنها زي اللعبة وبيبوس شفايفها, سخني جدا, قولت في مخي أكيد عشان انا عذراء, فبسخن بسرعة زي أي مراهقة
قبل ما أكمل تفكير, كانوا خلصوا بوستهم, سامية قالتله أشرف أعرفك علي سعدية
أشرف تقريبا وهو واقف كانت أطول واحدة فينا اللي هي لولو واصله تحت صدره, من كتر ما هو طويل وضخم
مد إيده المشعرة الضخمة, ومسك إيدي يسلم عليها, حسيت إن كف إيدي كله جوه كفه
وقالي إزيك يا عسل؟ وراح مقرب وشه من وشي وهو بيقولي, إتكسفت جدا وبصيت في الأرض
سامية قالتله معلش, أصلها بكر
ضحك أشرف, وراح مقرب من وشي تاني وقايلي يا روحي متتكسفيش, وهو مسكني من دقني براحة

خدني أشرف لوحدي في العربية. وانا عمالة أبص للولو عشان تيجي معايا, بس سامية خدتها ومشيوا
لقيت نفسي لوحدي معاه في عربيته, بس توتري قل شوية, لما لقيته جينتل مان, خصوصا إنه فتحلي باب عربيته
قالي ها يا سوسو؟ تحبي تروحي فين إنهاردة؟
قولتله أي حته, مش فارقة
قالي انا هوديكي مطعم تحفه بحب أكل فيه علي طول
خدني على مطعم فخم جدا في وسط البلد, أول لما دخلنا, كل الجارسونات كانوا بيعاملوه بإحترام جدا
قولتله واضح إنك زبون للمطعم ده
قالي ايوه, طول عمري بحب اتعشي هنا, خصوصا لما بيكون معايا بنت حلوة, وزي القمر, زيك
إتكسفت وخدودي إحمرت
لحد ما حصل أغرب حاجة ممكن كنت أتخيلها...

طلبنا الأكل, ولما الأكل وصل, قبل ما نبدأ ناكل
سمعت صوت انا عارفه كويس بيقول شوفااااا وحشتنننييييييي, ببص, لقيت مراتي !

خبيت وشي في الشنطة, بعد كده عقلي هداني إني أطلع مراية الميكب من الشنطة أخبي وشي وراها عشان متعرفنيش
قام أشرف وحضنها, وانا قاعد بغلي من جوايا, وعايز أعيط
وده خلاني متنرفذ أكتر, إني بقيت حاسس إني كل حاجة بعيط
قالها عاملة ايه يا روحي لقيتوا جوزك؟
قالتله لسه, وبيني وبينك انا إبتديت أتعود على غيابه, حاسه إنه مشي بمزاجه, مش معقول يكون حصله حاجة وهو جنبي في السرير ومحستش
أشرف وطى على ودنها وقالها, كده أحسن, على الأقل أقدر أجي ادقك كل لما نعوز, راحت ضاحكة ضحكة رقيعة وضرباه في كتفه, وقالتله علي اساس إنك مكنتش بتدقني لما كان موجود
قومت انا في اللحظة دي من مكاني, وإديتهم ضهري, أشرف ناداني مالك يا بيبي؟ قولتله رايحة التويلت, وسمعاها في ضهري بتقول شكل الحلوة غارت مني
غلط ودخلت حمام الرجالة, لقيت الدادة اللي قاعدة بتقولي ده الرجالة يا هانم,
لفيت بسرعة ودخلت حمام السيدات, دخلت الكابينة, وقفلت على نفسي وقعدت أعيط جامد
الواطية !! كانت بتخوني من قبل حتى ما اتحول !! صحيح أشرف مثير وكله رجولة لكن انا جوزها ! تعمل معايا كده !
قعدت أعيط شوية, حاولت أظبط الميك أب بعدها على قد ما اقدر, لكن معرفتش لإني متعودتش على إستخدامه لسه
خرجت لأِشرف وانا باين عليا إني معيطة
قالي مالك يا بيبي؟ إنتي غيرتي ولا ايه؟
قولتله لا, انا بس إفتكرت ماما **** يرحمها
قالي متأكده؟ عموما انا مفيش حاجة بيني وبين الست دي, هي علاقة عابرة, جوزها إبن ناس مكنش بيعرف يطلع الأنثي اللي جواها, كانت بتلجألي, لكن انا مش حاسس حاجة ناحيتها, بعدين دي متجيش حاجة في جمالك ورقتك
ضحكت في عقلي, جيه اليوم اللي بقي بيتقالي فيه إني أحلى من مراتي, من الشخص اللي بينكها
خرجنا من المطعم, كنت هديت شوية
وصلنا للفيلا, لما وصلنا كنت فعلا سخنت جدا على أشرف, عايزاه ينكني ويفتحني ويدقني ويخليني مرة
وجزء كبير من إحساسي ده, كان غضب من مراتي, أكني عايز أعمل نفس اللي هي عملته
خدت أشرف ودخلنا الفيلا, طلعنا على أوضتي
أول لما فتحنا الباب, زنقني في الحيطة, وبدأ يبوس في شفايفي, ,و إيده بتفعص في بزازي من فوق الفستان
انا حسيت إني دايخة جدا, ومش عارفه أقف
لقيته بيشلني, وبينيمني علي السرير, وبيقلعني الجزمة, وهو بيبوس في رجلي , وبيفكلي الشرايط
وايده التانية ماشية على فخادي.....


شكرا لكل الناس اللي سألت على باقي الأجزاء <3 مواه






تنويه اداري
توقف كاتب القصة عن اضافة اجزاء جديدة القصة منذ أكثر من عشرة أشهر
ورغبة من إدارة المنتدى في عدم حرمان الاعضاء والزوار من استكمال هذا العمل وبناءا على رغبة الزميلة المبدعة كاتبة جنسية في استكمال القصة
فقد قامت الزميلة مشكورة بالبدء بطرح بقية القصة بدءا من الجزء الخامس في موضوع مستقل
لمتابعة القصة هذا هو الرابط //mob.sathdtv.ru/crossbordertravel/showthread.php?t=362750

سيتم اغلاق هذا الموضوع مؤقتا ، وفي حال رغبة كاتبه الاصلي بالمتابعة سيتم إعادة فتحه وتمكينه من ذلك
فائق الشكر للزميلة كاتبة جنسية والشكر لجميع النسونجية على متابعتهم وحسن تعاونهم
مشرف قسم القصص
شوفوني


__________________
I love to be fucked like the little slut I am
I am a little sissy boy who loves life

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 07-03-2018 في 01:39 PM.
قديم 05-15-2017, 10:34 PM
قديم 05-15-2017, 10:34 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 76

نسوانجي نشيط

المشاركات : 76
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Bannoty غير متصل

افتراضي رد : لعنة الشحاتة

فوجئت إن في ناس كتير منهم مش عايزين يرجعوا رجالة تاني ! نسبة قليل أوي إللي لسة بتحاول !
واحدة منهم إسمها لولو "لؤي سابقا" قالتلي: عايزة ترجعي راجل ليه؟! إنتي جربتي تتناكي كست قبل كده؟! جربتي راجل يجيب لبنه جواكي؟! وجسمه يترعش وهو بيطلع كل هرموناته جوا كسك؟! جربتي تبقي في حفلة مبتخلصش 24 ساعة؟! وتقدري تنامي كل يوم مع أي راجل انتي عايزاه؟! جربتي تنامي في حضن واحدة فينا؟!

الجزء ده بيلخصنى
الجزء ده يبقى انا
Sissy KB ما كانتش بتبالغ لما وصفتك ليا
قديم 05-16-2017, 01:24 AM
قديم 05-16-2017, 01:24 AM
 
الصورة الرمزية لـ totocuteboy
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 93

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ totocuteboy

المشاركات : 93
الجنس : ذكر
totocuteboy غير متصل

افتراضي رد : لعنة الشحاتة

ميرسي يا بيبي <3 انا مبسوطة انها عجبتك اوي
__________________
I love to be fucked like the little slut I am
I am a little sissy boy who loves life
قديم 05-16-2017, 06:33 AM
قديم 05-16-2017, 06:33 AM
 
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
مشاركات : 129

نسوانجي مميز

المشاركات : 129
الجنس : ذكر
Mw2000x غير متصل

افتراضي رد : لعنة الشحاتة

جمييييله جدا
قديم 05-16-2017, 07:48 AM
قديم 05-16-2017, 07:48 AM
 
الصورة الرمزية لـ mrla1000
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : العراق - بغداد
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 2,278

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ mrla1000

الإقامة : العراق - بغداد
المشاركات : 2,278
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
mrla1000 غير متصل

افتراضي رد : لعنة الشحاتة

روعه روعه روعه تسلم ايدك نتظر الجزء الثاني من القصه
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
اتفشخت من الشحاتة salab قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 13 01-16-2019 04:27 PM
استاذ نسوانجى أفلام سكس عربي 2 08-22-2017 05:46 PM
استاذ نسوانجى صور سكس عربي 10 07-02-2016 03:02 AM
استاذ نسوانجى أفلام سكس عربي 2 05-16-2016 05:50 AM
استاذ نسوانجى أفلام سكس عربي 1 06-26-2015 12:16 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
لعوب, الشحاتة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 11:31 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


لوطى بدي اتناكقصص سكس قراه ليله الدخله جامره فشخphonix marue الكس والطيز صور نيكسكس شرموط يدلعممكن نيكاافلم سكس اكنيسقصة بنت اتناكت قبل الجوزقصص سكس بنت تتناك علي الوقفصورسكس.عارضة.الازياء.االلبنانية.الين.اسكافصور سكس محجبات تستعرض جسمها نسوانجيقصص مكتوب سكس ماما جدد site:bfchelovechek.ruقصص نيك كامله التفصيل في سكس المحارمصور سكس جسم فاخركس هايجصور كس شامي قصص سكس العائله السعوديهناكني الطالب في كسي وطيزي اثناءالمذاكرهصور للنيكجامده site:bfchelovechek.ruقصص سكس بنوتي يتناك من المسترس بتاعهقصص سكس أسكن مع خالتى الوحيدهقصاص بنات سكس للمتعة من محلات الملابسصور سكس حوامل نيك في كسزوجة اخي ونيك قصةقصص سكس سميه الشرموطه الجزاء الرابعهصور هز طياززب في الكسقصص سكس المحارم منتهي الالذهسلسلة سكس مصور الام الحاضنهمنقبه من الحسنيه تتناككساس في العيدصورالام نيك اجنبي جديدعراقيه تتناك من ابنها الصقيرعشرنى اوىصور ازبار مشددهصور نيك طيز صديقتي في المدرسةفرسه لابسه الروب الاحمر وتعبانه اوى تتناك وهيجانهقراه قصص سكس نيك سودانيناكني الاستاز في طيزي قصص لواط مثيرهصورسكسيةمشاهده الفيلم الاجنبى مغامرتى الجنسيهجعلوني عاهرة بحب االزب قصصقصص سكس فيلامي 23 صور اطيازسوالب 2019نسوانجيقصص سكس حريم عيلتناافلام سكس خواصرتركب عليه وهايجهطيازقصص سكس.ونيك محارم وتجسسقصص جنسيه محارم 2019 نسوانجي طيز اميقصص سكس نيك ام بلالقصص مراتي بتنكتي سكس المرا وهي تقلع الكلوتسكس مصريه جسمها مفيش زيهقصة امراه ممحونه تنتاك من زب كبيرxnxx قصص سكس منتديات نسوانجي قصص نيك ستات لبوةكيف اجعل امراءه عجوز ان تفتح لي كسها وادخل ظبري فيهاامي تنتاك بالخياراه من نبكه مولعه تارقصص سكس و اغتصاب عرب ميلفسكس نيك الصياز الكبيره شعبيشاب يسلخ بنت طييزي متحركةسكس سلامتك طيزيصوركسي انثي قصص سكس زوجي ساخنقصة.جنس.أمة.بتقول.خلعني.لكلوت.نيكنيمينا وزوجته وأمه الجزء 24نيك طيز بنات خالي قصص جنس متسلسله 5قصص سكس محارمصاحبها بينكها مع امهانكني قوي أنا الولد البنوتيقصص سكس مصوره عن المعلماتزبر كبير اويفضفضة جنسية منتدى